Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Contoh Surat

Friday, January 23, 2009
Name,
Address.
__________________________________________________________

Kementerian Pelajaraan Malaysia
Bahagian Tajaan Pendidikan
Aras 12-13, Blok E12, Kompleks Kerajaan Parcel E,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62640, Putrajaya.
(U.P: Pn.Nor Azimah Abas)


Puan,
Permohonan Pengurangan Bayaran Balik Pinjaman Pelajaran Program Khas Pensiswazahan Guru (PKPG)

Saya, ****(NO KP. *****), Pegawai Perkhimatan Pendidikan Lepasan Diploma telah mengikuti Program Khas Pensiswazahan Guru (PKPG) ambilan 2005/2006 di Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang.

2. Saya ingin memohon pengurangan sebanyak 75% daripada pinjaman pelajaran PKPG yang berjumlah RM **** berdasarkan syarat-syarat kelayakan. Saya berjaya memperolehi CGPA sebanyak *** iatu purata mata gred terkumpul hasil daripada pengajian saya di sini.

3. Saya menyertakan salinan kelulusan cuti belajar yang telah disahkan, transkrip keputusan peperiksaan dari semester 1 sehingga semester 6 yang telah disahkan serta skrol pengijazahan yang telah disahkan.

Saya amat berharap pihak puan akan mempertimbangkan permohonan saya ini. Kerjasama dan pertimbangan pihak puan saya dahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
Sekian, terima kasih.

Yang benar,
……………………………………..
(****)


P.S: Kepada kawan-kawan ku, cepatlah hantar surat permohonan sebab dikhabarkan pemotongan akan mula dibuat pada tahun ini. This sample is taken from tesolian hotspot. Thank you.

0 comments to Contoh Surat:

Flying with a dream...

Flying with a dream...
lovely...