Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Bleach

Thursday, March 4, 2010
video

I've fulfilled my dream...yeaahhh!!!

2.00 pagi sebelum mendaki ke puncak dari Gunting Lagadan Hut. Huuh, macam nak mendaki Gunung Everest. hehehe...
Di atas puncak- Lowest Peak, bersama-sama rakan sependakian! (bangga oo..)
Pemandangan Laban Rata Hut pada jam 6.00 ptg. Amat cantik dan sejuk (10 darjah celsius) Kejayaan menawan puncak tak dapat digambarkan dengan kata-kata...(sebab terlalu penat nak berkata-kata...hehehe)

Crash Boom Bang


Aduhhh...macamana la aku nak mengajar ICTL bila komputer kat lab aku ni asyik crash boom bang je hari-hari? Ni la bahana apabila masih lagi menggunakan pc yang diterima pada tahun 2002. Dah masuk lapan tahun tu dan ram pun hanya 128mb, jadi macamana nak beroperasi dengan efektif? Kehadiran pelajar pun macam air laut, sekejap pasang sekejap surut. hehehe...pening jugak memikirkannya apabila menjadi penyelaras makmal ni.Hmmm....semoga permohonan pelupusan diluluskan dan akan menerima komputer yang baru secepat mungkin, Amin! Selasa lepas Kementerian baru sahaja menghantar perlatan untuk setup wifi untuk digunakan seluruh sekolah. Harap-harap kemudahan wifi ini akan membuka satu dimensi baru dalam budaya penggunan ICT di SMKBG.

Flying with a dream...

Flying with a dream...
lovely...