Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Kerenah pelajar zaman kini...

Tuesday, March 23, 2010
Aduh...budak-budak buat hal lagi! Tiga minggu lepas malaun mana tah dah curi helmet KHI aku kat sekolah. Hari ni member aku pulak hilang handphone Nokia E71 yang baru dibeli. Aduhai, budak-budak zaman sekarang dah berani dan tak hormat kepada guru lagi. Barangan guru-guru pun dah di rembatnya. Nak kena pasang cctv ni....

P.S: kalau aku jumpa budak yang rembat ni mau aku bercakap dengan kaki kat diorang ni....heeii

2 comments to Kerenah pelajar zaman kini...:

♥SARAejam♥ said...
This comment has been removed by the author.
aliya said...

Dah trend students sekarang.. sini lagi teruk, tahun lalu pecah masuk bilik guru, hilang duit. Baru minggu lepas pecah masuk pejabat, hilang laptop & lcd. Polis siasat punya siasat memang kerja student tetapi tak cukup bukti.

Flying with a dream...

Flying with a dream...
lovely...