Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Lama tak jumpa...

Monday, January 30, 2012
Kelmarin ada terjumpa member lama kat Brinchang masa dok order sarapan. Nampak saja muka dia dan dia nampak muka aku, kami sama-sama hulur tangan bersalaman dan bertukar-tukar ucap selamat. Biasa la bila dah lama tak jumpa, habis dok tanya pasal tinggal di mana dan semua benda yang yang boleh menghubungkan persahabatan yang dah lama terputus. Dia boleh kenal aku pun sebab dia nampak aku pakai jersi ragbi Ireland, yalah, sama-sama rugger dulu kan? Dalam dok bertukar-tukar cerita pasal diri masing-masing, aku sebenarnya masih dok cuba mencari nama member aku ni. Memang kami dulu rapat sebab main satu team dan kalau tak salah kami share position dalam team dulu. Puas aku dok ingat nama dia akhirnya bila tukar no telefon, aku hanya letak 'member ragbi BM' kat phone contact aku! Aku rasa bersalah jugak sebab dia boleh ingat nama aku tapi aku boleh pulak lupa nama dia...aduhhh. Aku memang ada masalah nak ingat nama member-member yang lost contact ni. Samada aku banyak makan semut atau sebab banyak hentak kepala masa main ragbi dulu? Entahlah...semoga aku aku dapat ingat nama member aku ni semula....

0 comments to Lama tak jumpa...:

Flying with a dream...

Flying with a dream...
lovely...