Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Bukit Ramlee...XC

Tuesday, April 3, 2012
Setelah berminggu-minggu merancang dan dah beberapa kali tak jadi ikut, akhirnya Sabtu lepas aku berjaya mendaki Bukit Ramlee dengan tidak berapa jayanya. Hehe...mula-mula plan nak kayuh kat hutan sawit, tapi ada plak member cadang naik Bukit Ramlee, seperti pucuk dicita ulam mendatang la...hahaha. Tapi dalam hati berdebar-debar jugak sebab dah dekat sebulan tak kayuh, asyik sibuk je setiap hujung minggu. Boleh ke aku naik ni? Dengan pertolongan seorang rider otai ni, akhirnya aku sampai juga ke puncak dan pekena sebijik karipap dan segelas air nenas jumbo...perghhh tekanan gila. Orang lain aku tengok punya la happy, aku dah nak biru muka dok tahan nafas sebab tak larat nak kayuh naik bukit tu. Hehehe...tapi masa turun, bedesup aku pecut! hahaha...

Ni ha gambarnya...


geng-geng pristina ngan saujana utama...


otai yang bukak kelas tambahan kat aku....cara-cara mengayuh dengan betul...hahaha

0 comments to Bukit Ramlee...XC:

Flying with a dream...

Flying with a dream...
lovely...